pirmdiena, 2010. gada 29. novembris

18 novembris - Latvijas neatkarības proklamēšanas 92. gadadiena.

Čiv!
   Pat nezinu ar ko lai sāk, jo šo 18 novembri esmu pavadījis pavisam savādi. :D

   Diena sākās ar gājienu uz militāro parādi 11 novembra krastmalā. Uz parādi devās - Es, Ģirtis, Jane un Mārcis. Izgājām no dzīvokļa samērā vēlu - bez 20 minūtēm divos. Bet par spīti tam ieradāmies laikā un varējām vērot parādi visā tās krāšņumā. 18 novembra parādi apmeklēju katru gadu kopš pārvācos uz dzīvi Rīgā. :) Parāde bija laba, cilvēki mazliet aktīvāki kā citus gadus - aplaudēja karavīriem, uzsauca uzmundrinošus vārdus utt. Tas priecēja. :) Protams bija arī daži cilvēki, kam nekad nav labi, bet tas man netraucēja baudīt parādi. Pēc parādes pašķīros no Janes, Mārča un Ģirta, lai dotos satikties ar Jolantu un Mārtiņu. Kad viņus satiku man tika uzdots jautājums - Parādē nekas nepietrūka? Es protams par šādu jautājumu samulsu un nezināju, ko atbildēt, bet kad man ar pirkstu parādīja uz debesīm viss tapa skaidrs kā dienā - KUR HELIKOPTERI UN LIDMAŠĪNAS? Bet ja reiz es to neievēroju parāde bija gana laba, lai bez lidaparātiem iztiktu, lai gan Latvijas karogu jau varēja ar helikopteru palidināt.
   Pēc īsas sarunas ar Jolantu un Mārtiņu devos satikties ar citiem savas plašās gimenes cilvēkiem - Ginta-chan, Janka Roņins, koneko, Šīferis, Kikyou, lilion, xikes un vēl divus(Divus?) cilvēkus, kuriem vārdus es nevaru atcerēties par spīti tam, ka iemetu aci koneko blogā, lai pašpikotu. Mēginot špikot apjuku vēl vairāk. :D
   Satiku viņus visus pie Okupācijas muzeja no kurienes devāmies uz kādu vietu ko sauc Up In Smoke. Rakstu atsevišķi, lai gan man teica, ka jāraksta kopā tās vietas nosaukums. ^^ Kā koneko tika teikusi vieta ir ūķis. Iekārtojāmies Lielajā telpā pie galdiņa. Pasūtījām tēju, kas garšoja pēc čefīra. Ēdām Šīfera sarūpētos lazdu riekstus - cepums viņam par to ;) -, kuri bija dikti gardi. Runājām par šo un to, reizēm klusējām par šo un to. Pacīkstējāmies spilvenu kaujās. Izskatījāmies pēc "zaļā" tirgotājiem. :D
   Lilion's mūs pameta pēc pāris stundām, lai dotos tālāk savās gaitās.
   Iestādījums tāds kārtīgs hipsterīgs, alternatīvs vai kā viņ' tur sauc'. Neilgi pirms promiešanas mums pievienojās Dacīte - Gintas-chan māsa. Tad pavadījām Kikyou uz autobusu, kurš viņas aizveda uz(līdz?) Ventspili. Sanāca superīgs atvadu salūts. :D
   Satikām vienu no maniem brālēniem - Kristapu -  un viņa draudzeni un devāmies uz Krastmalu skatīties salūtu. Ieradāmies ļoti laicīgi, gaidījām labi ja 15 minūtes. Un vieta arī bija laba pie paša Akmens tilta pašā Krastmalā. :)
Salūts bija tiešām skatāms salīdzinot ar pagājušajiem gadiem. Bet mūziku tāpat kā citus gadus tāpat nevarēja dzirdēt, lai gan salūts ir paredzēts skatīt mūzikas pavadījumā. Salūtu noskatījušies izklīdām pa malu malām. Atvadījos no savas lielās gimenes un kopā ar Krišu un Rin-chan(Es tā tagad saukšu brālēna draudzeni ^^ ) devāmies uz Barona centru iepirkt aliņus, lai turpinātu svinēties dzīvoklī. Dzīvoklī salasījās jau cita mana gimene ar kuru kopā uzspēlēju Latvija - traki grūta erudītspēle. Pēc Janes un Mārča uzvaras visi izklīda un kopā ar brālēnu un Rin-chan devāmies uz pilsētu izklaidēties.  Sākumā iegājām Pulkvedī, bet mums tur diez ko nepatika tāpēc devāmies uz Folkklubu ALA. Tur tad arī pavadījām lielāko daļu nakts sarunājoties savā starpā un ar meiteni, ko satiku 11 novembrī lāpu gājiena laikā un viņas draudzeni. Atceros tikai to ka abām vārdi sākās ar Lī(piedodiet meitenes). ^^
Tāds nu bija mans trakais 18 novembris. Stipri savādāks kā citus gadus, bet nenoliedzami interesants un krāsains. :)

Video no parādes.

2 komentāri: