trešdiena, 2009. gada 30. decembris

Nārnija

Sākās viss nevainīgi. Ar stāstu par kursa biedru Ronaldu, kurš reiz kojās svešā istabiņā ejot laukā pa durvīm tās sajauca ar skapi. Visiem radās iespaids, ka Ronalds mēģina ieiet Nārnijā. Protams, ka kopš tās reizes pazīstam visi viņu ar vārdu Nārnijas Ronalds vai Ronalds no Nārnijas. ^^
Pastāstot par šo draugiem kaut kā aizgāja saruna par to, ka starp manu istabu un virtuvi varētu būt ieeja Nārnijā, iemūrēts kāds slepkava nemirstīgais, poltergeists utt. Doma radās tāpēc, ka draugam Lejam ar' bij' tāda aizmūrēta istaba.
Īsumā.
Ideja : Starp Ginta(es) istabu un virtuvi pastāv slepenā istaba.
Uzdevums : Apstiprināt vai apgāzt ideju.
Kopā ar MO un Jani devāmies to visu noskaidrot. Pārbaudījām uz aci vai sakrīt garumi, lielumi, liekumi un visa pārējā mērvienības tabula acīs. No tā saprotams nekas nemainās. Ideja tik gūst lielāku apstiprinājumu. Ķeramies pie pārbaudītām metodēm - lineāla, nu ne gluži vecā labā koka 30cm garā, bet sabīdāmā 7m garā.
Ideja sāk gāzties, bet paliek vēl viena sentēvu metode. Paklopēšana pie sienas. Ķeramies pie klopēšanas. Un ticiet vai neticiet, bet tā mana istaba un virtuve ir tieši pretī viena otrai un nav tur nekādas Nārnijas vai slepena ieslodzījuma vieta. Bet par spīti tam, ka Ideja tika pilnībā sagāzta un apgāzta manī joprojām mīt ticība Nārnijas esamībai starp manu istabu un virtuvi.
 Ar šo pagaidām beidzu. Cerams uzradīsies vēl kāds aizraujošs piedzīvojums līdz gada beigām. Ja ne tad līdz nākamajam gadam. ;)


3 komentāri:

  1. es sēžu un domāju par cilvēkiem,kuri vienu pašu vārdu (Tavā gadījumā Nārnija) var iepīt veselā textā....nav jau tā,ka mans vārdu krājums būtu nabadzīgs...bet nu es šo visu pasākumu būtu labi,ja 4 teikumos uzraxtījusi...

    AtbildētDzēst
  2. Ņu man jau tas tā tik sagadījās. Bija laiks un gribēšana kaut ko uzrakstīt. Uzrakstīju uzreiz pēc Augstāk aprakstītā notikušā. Pēc tam mani aizvilka spēlēt monopolu ar papīra naudu. :)

    AtbildētDzēst
  3. nu redz..Tu pat vel izdomā uzraxtīt,kas notika pēc tam...

    AtbildētDzēst