otrdiena, 2010. gada 14. septembris

Riga Nike Run un Ginesa rekords Mežaparkā

Šie abi pasākumi notika uzreiz nākamajā dienā pēc Slēpņošanas pasākuma Siguldā. :)
Biju saguris no Siguldas, bet traki laimīgs. :) Tāpēc jau atkal cēlos sev neierastā laikā - desmitos no rīta. Ārprāts. Cerams to pārdzīvošu. :D
Bet cēlos tik agri tāpēc, lai uztaisītu smuku t-kreklu. Viss jau būtu labi, bet tomēr nebija viss. Aizgāju līdz T-bodei, kas iekš Origo. Redzēju, ka pārdevēja sarunājas ar apsardzi - ikdienišķa parādība - tāpēc īpaši neuzbāzos. Bet tā kā viņa pati man pievērsās domāju, ka viss ir O.K.
Bet nekā viņa laikam bija izkāpusi no gultas ar kreiso kāju un kaut ko citu. :D Tāpēc viņa bija dikti naidīgi noskaņota, jo laikam cerēja, ka varēs visu dienu norunāt ar apsardzi un sēdēt iekš draugiem.lv. Bet uzrados es un visu sabojāju. >;)Bet tas ar būtu nieks, ja vien es nebūtu uzbāzies ar prasību ielikt tekstu un bildi centrā un izkrāsot zīmējumu tādā krāsā un pildījumu arī, bet viņa tik vien savās dusmās spēja izspert kā - "Nevar te tā izdarīt, nav mums tādas iespējas" utt. Un kad prasīju, lai noliek tekstu un bildi centrā tad viņa jau gandrīz sāka uz manis bļaut. Tāpēc īpaši neko neatbildēju un savā parasti vienaldzīgajā attieksmē noprasīju cik jāmaksā un kad būs gatavs. Novilka krietnu piķi, bet tā kā tam biju gatavojies tas nebija nekāds lielais šoks. :D 
Kamēr gaidīju kreklu izdomāju aiziet pie bijušajiem kolēgiem uz Kolonādi aprunāties. Te nu bija mana lielā kļūda. Kamēr runājos laiks paskrēja pārāk ātri un jau kavēju RNR Mežaparkā. Tāpēc gandrīz skriešus metos uz Origo pēc krekla un no turienes uz mājām pēc velosipēda. Bet laime šoreiz bija manā pusē. Par spīti tam, ka nokavējos satiku bijušo klasesbiedreni Agnesi no Ventspils un viņa mani iepriecināja ar ziņu, ka starts atlikts uz vieniem. :) 
Tāpēc kā saka - viss ir labs, kas labi beidzas. :D 
Es Dabūšu pirmo vietu!





Kāds smuks dibens. 

Tev taisnība, vecīt! 

Bilde būtu labāka bez džekiem, bet tā kā man sāka niķoties kamera... :(

Es to paveicu. Jippīīī





Bet ar to arī viss nebeidzās. Jane beidza skriet un taisījāmies uz māju pusi, kad dzirdēju, ka tulīt turpat notiksies Ginesa rekorda uzstādīšana slaloma skeitbordā. ;) Uz to tad arī aizgājām. Lai arī nācās gaidīt kādu pusstundu viņš tomēr to rekordu uzstādīja. Jippīīīiī. 20,77 sekundes. 100 konusi starp kuriem aptuveni 1,6 metru atstarpe. Ātrums čalim nereāls. Pēc tam gan devāmies mājup. :) 






1 komentārs:

  1. 1. tas bija NRR - Nike Riga Run

    2. Baigi maz info par to kāpēc mēs tur bijām....

    AtbildētDzēst