ceturtdiena, 2010. gada 2. septembris

Pārsteigums!

Pārsteigums ir tāds, ka tagad esmu bezdarbnieks. :D
Aizgāju no darba tā teikt. Jā es zinu, ka darbs uz ielas tā vienkārši nemētājas, ka vajadzēja atrast ko jaunu vietā un tad aiziet, bet jūs taču mani pazīstat. Rīkojos pirms apdomājos. :D
Tie bija traki gari trīs gadi. Pirmā gada vasara pagāja vienos murgos par darbu. Pēc tās trakās vasaras sāku strādāt vēl vienu darbu un tā paša gada ziemā paņēmu vēl vienu darbu uz pusslodzi, jo savādāk nevarēja. ^^
Pirmajā darba vietā trīs reizes esmu rakstījis atlūgumu. Šoreiz trešajā tas ir noticis. Esmu aizgājis no darba. Cerams uz neatgriešanos. Ne jau kolēgu dēļ, bet samaksas. Pārejos divus darbus pametu vel pirms darba vietas aizklapēja ciet. Tā teikt pametu grimstošu kugi.
Ja nu kāds brīnās kāpēc man Ģ burta vietā ir G, tad tas tāpēc, ka izmēginu Google Desktop. Un izskatās, ka tur ir kāds gļuks savienojot alt+G. 


Kamēr man nekas nav jādara varat ieteikt kādu filmu, anime ko noskatīties vai mangu, grāmatu izlasīt. 

2 komentāri:

  1. Ja kas, kamēr nestrādā, vari mēģināt pretendēt uz bezdarbnieku pabalstu. ;D

    AtbildētDzēst
  2. Super :)
    Kaut man būtu spēks aiziet no darba... :D

    AtbildētDzēst